تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, | 11:32 | نویسنده : مهدی

 

 

تلفن‌ هوشمند بدون اپلیکیشن، جذابیت چندانی ندارد. پر کردن تلفن‌ هوشمند با اپلیکیشن‌های کاربردی به ما کمک می‌کند تا از گجت خود بیشتر و بهتر استفاده کنیم. اما یافتن اپلیکیشن‌های با کیفیت، می‌تواند سخت و زمانبر باشد. ما با تهیه لیستی از اپلیکیشن‌های کاربردی، این کار را برای شما راحت‌تر کرده‌ایم.

ادامه مطلب



 

چگونه فایل‌های لینک شده در اینترنت را به راحتی از کروم و فایرفاکس به دراپ باکس منتقل کنیم؟

 

برخی از دانشگاه‌ها، نوت ها و منابع آموزشی دروس را بر روی پرتال آنلاین خود منتشر می‌کنند تا دانشجویان آن را دریافت و بر روی دستگاه شخصی خود ذخیره و بعداً مطالعه کنند. اما اگر شما دستگاه‌های متعددی داشته باشید، مثلا یک لپ تاپ، یک تبلت و یک اسمارت فون، دریافت و مدیریت این فایل‌ها بر روی هر سه دستگاه، یک کار زمان بر و البته تکراری است. ما برای شما یک راه حل داریم. بهترین راه این است که همه این فایل‌ها را به جای دانلود بر روی سیستم‌های شخصی، مستقیماً از مرورگر خود در یک فضای آنلاین مثل دراپ باکس آپلود نمائید. با این روش علاوه بر دسترسی آنلاین به فایل‌ها در هرجا، می‌توانید آن ها را بر روی تمامی دستگاه‌های خود به آسانی همگام‌سازی نمایید. در ادامه افزونه‌ای را برای مرورگر شما معرفی می‌کنیم که به سهولت این کا را انجام می‌دهد.

                                                                    ادامه مطلب



تاريخ : چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:, | 19:26 | نویسنده : مهدی
چگونه تصویر پس زمینه جستجوگر گوگل را در کروم تغییر دهیم؟

گوگل در گذشته این امکان را به شما می‌داد که تصویر پس زمینه این سایت را برای خود شخصی سازی کنید. به تازگی این امکان غیرفعال شده است. با این حال ما به شما افزونه ای را معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن شما می‌توانید هنوز هم بخش‌هایی از گوگل را به سلیقه خود تغییر دهید.

علاوه بر امکان تغییر تصویر پس زمینه، این افزونه امکان اعمال تغییرات دیگری را نیز به شما خواهد داد. به عنوان مثال شما می‌توانید لوگوی گوگل، گزینه بخت یا اقبال، پانویس‌ها و لینک های پیشنهادی را نیز در صورت تمایل حذف نمائید.

برای استفاده از این افزونه به فروشگاه گوگل کروم مراجعه و افزونه Custom Google Background را نصب نمائید.

customize-google-search-chrome-mid

پس از نصب افزونه، شما می‌توانید محل تصویر مورد نظر خود را مشخص کنید. همچنین شما می‌توانید از حالت نمایش تصاویر تصادفی هم استفاده کنید، به شرط اینکه بیش از یک تصویر را انتخاب نمائید (از سیستم خود، از آدرس وب و یا حتی جستجو).

این افزونه نمایی زیبا به مرورگر شما و صفحه جستجوی گوگل خواهد داد، بدون اینکه لازم باشد قالب مرورگر خود را تغییر بدهید.



Knox در گلکسی اس 3
Knox در گلکسی اس 3

ایده جدا سازی ایمیل‌های کاری از ایمیل‌های شخصی و حفظ اطلاعات کاری در محیطی امن، از مدت‌ها پیش وجود داشته و یکی از دلایل محبوبیت برخی از تلفن‌های هوشمند بازار مانند بلک‌بری نیز همین مورد بوده است. حال سامسونگ در کنگره جهانی موبایل بارسلونا از نرم افزار Knox پرده برداری نموده که با همین هدف ساخته شده و کمپانی‌ها می‌توانند آن را بر روی تلفن گلکسی کارمندان خود نصب کرده و فضای شخصی و کاری آن‌ها را در تلفن‌شان جدا کنند.

 

ایده پشت Knox جدید نیست، ال جی نیز پیش از این بوت دو گانه اندروید را برای کاربران تجاری خود در سال 2010 معرفی نمود که تلفن را در دو حالت شخصی و کاری بوت می‌کرد. اما Knox کمی کار را راحت‌تر کرده است. با نصب و پیکربندی این نرم افزار، یک آیکان در گوشه پایین صفحه اضافه می‌شود که به کاربر اجازه می‌دهد بین محیط شخصی یا کاری سویچ کند، دو محیط کاملا مجزا که به اطلاعات یکدیگر دسترسی ندارند.

فضای ذخیره سازی اطلاعات، نرم افزارهای نصب شده، رمزهای عبور و غیره برای هر کدام از دو محیط شخصی و کاری مستقل هستند.

همانطور که انتظار می‌رود کاربر برای سویچ کردن بین دو محیط باید رمز عبور مربوط به هر کدام را وارد کند. جالب است بدانید که رمز عبور مربوط به محیط کاری توسط مدیران شبکه شرکت‌ قابل کنترل است. سامسونگ در کنگره جهانی موبایل بارسلونا نرم افزار Knox را بر روی تلفن گلکسی اس 3 خود به نمایش گذاشته و افرادی که شانس کار کردن با این نرم افزار را داشته‌اند، اجرای آن را روان و سویچ کردن بین دو محیط را بدون تاخیر گزارش کرده‌اند.

سامسونگ طی ماه‌های اخیر تلاش بسیار نموده تا کاربران اداری و شرکتی را نیز به سمت محصولات سری گلکسی خود جلب کند و نرم افزار Knox  بخشی از تلاش سامسونگ در این راستا است.



تاريخ : دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:, | 14:47 | نویسنده : مهدی
پاوربای‌پراکسی یک روش جدید برای شارژ بی‌سیم معرفی کرد

برای معرفی یک محصول با تکنولوژی خلاقانه، همیشه نیاز به سعی و خطا وجود دارد، تکنولوژی شارژ بی‌سیم هم از این قاعده‌ی کلی مستثنی نیست و تا به حال تلاش‌های زیادی در این زمینه صورت گرفته است. هدف این است که اولاً محصول ارائه شده عمل شارژ را به درستی انجام دهد و ثانیاً افراد از محصول ارائه شده استقبال کنند. در نمایشگاه MWC 2013 هم تلاش‌ها ادامه دارد و PowerbyProxi محصول جدیدی برای شارژ به صورت بی‌سیم معرفی کرده که می‌خواهیم به بررسی بیشتر آن بپردازیم.

کار این کمپانی شباهت زیادی به آنچه توسط فالتون معرفی شده بود دارد با این تفاوت که روند شارژ در این سیستم سریع‌تر است. در این روش از گیرنده‌ی کوچکی استفاده می‌شود که بازدهی آن به حدی بالاست که اگر آن را در برد پردازنده‌ی یک گوشی جاسازی کنیم، دمای سیستم بیش از حد بالا نمی‌رود.

تاکنون روش‌های معرفی شده در سطح صنعت گوشی‌ها، سرعت خوبی نداشتند و نسبت به روش معمولی شارژ با سیم، کندتر عمل می‌کردند. روشی که پاوربای‌پراکسی معرفی کرده سرعتی برابر با سرعت شارژ عادی توسط سیم دارد. البته این صرفاً یک ادعاست که باید اثبات شود. در واقع ادعای سازنده این است که این سیستم شارژ، تنها سیستمی است که می‌تواند سه وسیله‌ی مختلف را در آن واحد و با تمام قدرت شارژ کند.

فعلاً استاندارد خاصی برای چنین محصولاتی مشخص نشده و باید صبر کنیم تا همه چیز طبق استاندارد سنجیده شده و توسط سازندگان گوشی به کار گرفته شود. لذا در نمایشگاه MWC از مسئولین کمپانی پاوربای‌پراکسی در مورد کاربرد این تکنولوژی سوال شده است. پاسخ این بوده که با 5 سازنده‌ی بزرگ باتری همکاری خواهند کرد و در 12 ماه آینده باتری‌های قلمی و نیم‌قلمی بی‌سیم نیز عرضه خواهند شد. در مورد زمان به کار گیری این روش در تبلت‌ها، گوشی‌ها و لپ‌تاپ‌ها هنوز قولی داده نشده اما به نظر می‌رسد که پاوربای‌پراکسی با سازندگان بزرگ همکاری می‌کند.

در دموی نمایشی این کمپانی چند گوشی مختلف بالاخص گوشی گلکسی اس 3 با بهره‌گیری از این روش شارژ بی‌سیم در کنار هم شارژ می‌شدند. حتی وقتی گوشی‌ها درست در کنار هم و در نزدیکی شارژر قرار می‌گرفتند هم شارژ همگی به درستی صورت می‌گرفت. پد شارژ بی‌سیم به قدری هوشمند است که وجود اجسام مختلف فلزی در اطراف خود را نادیده گرفته و توان را روی گوشی‌ها متمرکز می‌کند.



تاريخ : جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, | 18:32 | نویسنده : مهدی

 

شرکت نروژی اپرا این روزها در حال تغییر و تحولات زیادی است. پس از معرفی مرورگر Ice

 و استفاده از موتور WebKit به جای موتور رندساز اختصاصی، حالا پنجمین مرورگر محبوب جهان اعلام کرده که برای استفاده از نرم‌افزار بهینه‌سازی ویدئوی شرکت اسکای‌فایر لبز، این شرکت را خریده است.

 

اپرا اعلام کرد که شرکت اسکای‌فایر لبز، شناخته‌شده‌ترین شرکت در زمینه ارائه مرورگرهای سازگار با فلش, برای دستگاه‌های iOS و اندروید را با قیمت ۱۵۵ میلیون دلار خریده است. هدف اصلی این خرید، استفاده از نرم‌افزار بهینه‌سازی Rocket، که برای کم کردن حجم فایل‌های چندرسانه‌ای در شبکه‌های پرترافیک موبایل استفاده می‌شود، ذکر شده است. اپرا می‌گوید، نرم‌افزار Rocket Optimizer، قادر است به صورت خودکار شرایط شبکه موبایل کاربر را بررسی کرده و در صورت نیز برای بهتر شدن تجربه کاربری، تنها در چند میلی‌ثانیه کیفیت ویدئوی درخواستی او را کم کند. اپرا عقیده دارد که این مسأله می‌تواند باعث ادامه یافتن رشد استفاده از ویدئو در دنیای وب بشود. اسکای‌فایر، در حال حاضر صاحب‌امتیاز Rocket Optimizer و Skyfire Horizon (یک افزونه مرورگر) در سه اپراتور بزرگ ایالات‌متحده محسوب شده و در حال عقد قرارداد با اپراتورهای دیگر جهان نیز می‌باشد.

هر دو شرکت امیدوارند، این همکاری منجر به ارائه راهکاری بهتر در استفاده از ویدئو در مرورگرهای موبایل بشود.

با بسته شدن این قرارداد، جفری گلوک (Jeffery Glueck)، مدیرعامل شرکت اسکای‌فایر لبز، که حالا زیرمجموعه‌ شرکت اپرا محسوب می‌شود، با حفظ سمت فعلی، به عنوان معاون عملیاتی اپرا نیز فعالیت خواهد کرد.

 



گوپاس
گوپاس

آیا در کامپیوتر خود انبوهی از فایل‌های مختلف را دارید که بی استفاده و در حال خاک خوردن هستند؟  تا به حال به این موضوع اندیشیده‌اید که می‌توان از این فایل ها کسب درآمد کرد؟ حتما با سمساری‌ها آشنا هستید! مکانی که مردم کالای دست دوم خود را برای فروش به دیگری در آنجا قرار می‌دهند. با سرویس گوپاس که در زمینه خرید و فروش فایل‌ها بصورت آنلاین فعالیت می‌کند آشنا شوید.

وب سایت تازه گوپاس که در واقع نوعی سمساری فایل‌‌های الکترونیکی است به شما کمک می‌کند تا فایل‌های خود را به دیگران به فروش برسانید، البته به شرطی که فایل شما قوانین کپی رایت را نقض نکنند. گوپاس این کار را بهتر از سمساری‌های محلی انجام می‌دهد، چون از طریق آن می‌توانید هر تعداد فایل که بخواهید را برای فروش عرضه کنید. مهم‌تر از آن نیز امکان فروش یک فایل به چندین کاربر و برای چندین مرتبه است.

فایل شما برای همیشه در گوپاس باقی می‌ماند و شما می‌توانید هزاران هزار بار آن را به فروش برسانید.

شما می‌توانید فایل‌های مختلف در زمینه‌های متنوع مانند پروژه‌های دانشگاهی، پروژه کارآموزی، پروژه کارآموزی، یک مقاله، یک قالب رزومه کاری، یک کد برنامه نویسی، یک عکس زیبا و هر نوع فایلی که دلتان بخواهد را در گوپاس به فروش برسانید. اگر بدنبال فایل خاصی باشید نیز می‌توانید محتوای مورد نظر خود را از دیگران خرید کنید.

گوپاس ارزش این را دارد که یک خانه تکانی به کامپیوتر خود داده و فایل‌های با ارزش خود را برای کسب درآمد آماده کنید. یادتان باشد که هر چقدر فایل شما با ارزش‌تر باشد، میزان فروشش آن نیز بیشتر خواهد شد.



تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, | 14:42 | نویسنده : مهدی
استیو بالمر
استیو بالمر

حدود سه ماه از مراسم رونمایی ویندوز 8 گذشته و حالا زمان بررسی نتایج کار است. مایکروسافت در این 100 روز تلاش و هزینه‌ی زیادی صرف تبلیغات و بازاریابی برای فروش آخرین نسخه‌ی ویندوز کرده است، حال باید از مدیر بخش اقتصادی ویندوز بپرسیم که در این مدت اوضاع چطور بوده است. در ادامه مطلب با ما باشید تا طبق آمار و ارقام در مورد ویندوز 8 و نظر مقامات ارشد مایکروسافت قضاوت کنیم.

اکنون مایکروسافت 60 میلیون گواهی ویندوز برای آخرین نسخه‌ی آن فروخته است. رقم خوبی است و نشان می‌دهد که ویندوز 8 هم در حد ویندوز 7 فروش داشته است. اما یک نکته‌ی مهم، هزینه‌ی ارتقا از نسخه‌های پیشین به ویندوز 8 بسیار پایین است و شاید همین موضوع باعث شده که استقبال عموم کاربران از ویندوز 8 خوب به نظر برسد. مشخص نشده که مایکروسافت چند گواهی کاملاً جدید ویندوز به شرکا و سازمان‌های تجاری فروخته است با این وجود تمی ریلر، مدیر اقتصادی بخش ویندوز می‌گوید: 

ویندوز 8، شروع خوبی داشته است.

همان‌طور که می‌دانید آمار جهانی فروش پی‌سی‌ها وضعیت خوبی را نشان نداده است. لذا این سوال مطرح می‌شود که آیا ویندوز 8 در بهبود بازار پی‌سی‌ها موثر واقع می‌شود یا برعکس، ویندوز 8 هم مثل ویندوز ویستا نتیجه‌ای جز شکست و بحران برای سازنده‌اش نخواهد داشت.

تمی ریلر ضمن تأیید این مسأله که وضع بازار در تعطیلات سال نو خوب نبوده است، به این نکته اشاره کرد که برخی محصولات به خوبی عرضه شدند ولی برخی محصولات که مشتریان بیشتری داشتند، خیر. او می‌گوید:

کاربران بیشتر طالب محصولات لمسی بودند و لذا ما نتوانستیم نیاز بازار را تأمین کنیم.

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که مایکروسافت و سازندگان پی‌سی باید برای تأمین نیاز مشتریان تلاش بیشتری کنند و مخصوصاً به وسایل لمسی بهای بیشتری بدهند.

یکی از مسائلی که مایکروسافت در تعطیلات اخیر متوجه آن شده اهمیت حضور خرده‌فروش‌هاست. تصور اینکه اهمیت خرده‌فروش‌ها قبل از عرضه‌ی ویندوز 8 به درستی مشخص نبود، مشکل است اما به هر حال ریلر می‌گوید چند محصول موفق ویندوز 8 بودند که مشتریان برای تعطیلات سال نو در نظر داشتند. به خاطر استقبال مشتریان از این محصولات است که مایکروسافت تصمیم گرفته توزیع تبلت سرفیس RT را در هفته‌های آتی به اروپا گسترش دهد. فعلاً در مورد طرحی برای فروش بین‌المللی چیزی گفته نشده است.

آیدان مارکوس یکی از مدیران ارشد بخش ویندوز می‌گوید برخی محصولات محبوب مثل تبلت ترکیبی یوگای 13، محصولی از لنوو فروش خوبی داشتند. مارکوس در مورد یوگا 13 می‌گوید: "از آن محصولاتی است که وقتی فروشنده به فروش می‌گذارد، مشکل می‌تواند موجودی را حفظ کند." یکی دیگر از گزینه‌های محبوب مشتریان ایسر اسپایر S7 است که مارکوس می‌گوید چند بار توسط فروشندگان سفارش داده شده است. توجه کنید که هر دو محصول ذکر شده لمسی هستند.

در ادامه ریلر با هوشیاری تمام می‌گوید: در تبلت‌ها بین ویندوز RT و ویندوز 8 تعادلی وجود دارد. علی‌رغم تعادلی که ریلر از آن صحبت کرده، سامسونگ از فروش تبلت‌های ویندوز RT در آمریکا صرف‌نظر کرده است و اچ‌پی اعلام کرده که فعلاً برای فروش تبلت‌های مبتنی بر ARM برنامه‌ای ندارد. به نظر می‌رسد که سرفیس RT یک ابزار کند و موقتی است. در مورد انصراف سامسونگ از فروش تبلت‌های ویندوز RT در آمریکا نیز سوال شده اما وی از بحث در مورد جزئیات این موضوع اجتناب کرده است. او می‌گوید: "در مورد تصمیم سامسونگ موضوع این است که سامسونگ به این می‌اندیشد که انرژی خودش را روی کدام بازار متمرکز کند." از طرف دیگر تقریباً تمام سازندگان می‌خواهند در سال جاری حداقل یک محصول مبتنی بر تراشه‌های کلاور تریل اینتل روانه‌ی بازار کنند، لذا مشخص است که سازندگان تراشه‌‌های کم‌مصرف اینتل را به عنوان راهی برای عرضه‌ی تبلت‌ها و هیبرید‌ها قلمداد می‌کنند.

مایکروسافت در مورد تصمیمی که در خصوص حذف دکمه و منوی استارت از ویندوز گرفته اینگونه توضیح می‌دهد که بررسی‌های آماری نشان می‌دهد استفاده از منوی استارت به مرور زمان کاهش یافته است و لذا نیازی به آن نیست. ریلر می‌گوید:

کاربران در عرض 24 ساعت جایگاه جدید دستاپ را پیدا می‌کنند و کارهایشان را انجام می‌دهند.

مایکروسافت مدعی است که 90 درصد کاربران در اولین روز استفاده از ویندوز 8، مهم‌ترین نکات آن را یاد می‌گیرند. مارکوس هم از اینکه کاربران استفاده از واسط کاربری جدید را یاد می‌گیرند خوشحال است. مارکوس در رابطه با آموزش محدودی که در مورد نحوه‌ی کار با ویندوز 8 ارایه شده می‌گوید:

اگر به کاربران نکات اصلی را یاد بدهید، باقی موارد را خودشان کشف می‌کنند.

در واقع این یک روش یادگیری است ولی به نظر می‌رسد در مورد همه کاربران مصداق ندارد. حتی بسیاری از کاربران هستند که از نبود منوی استارت ناراضی‌اند.

مایکروسافت می‌گوید تعداد کاشی‌های صفحه‌ی استارت ویندوز 8 بعد از دو هفته دوبرابر می‌شود. بنابر گزارش مایکروسافت 45 بیلیون کاشی متحرک تا اوایل ژانویه آپدیت شده است و لذا این تخمین مایکروسافت منطقی به نظر می‌رسد.

بنابراین ویندوز 8 با شروعی خوب به کار خود ادامه می‌دهد، درست است شروعی شگفت‌انگیز نداشته اما به هر حال شروع آن خوب است.

حال برنامه‌ی مایکروسافت برای آینده چیست؟ مایکروسافت فعلاً در مورد ویندوز آبی بحث نمی‌کند، نسخه‌ی بعدی ویندوز که شاید کار آن از امسال شروع شود. هدف از ارائه‌ی ویندوز آبی بهینه کردن واسط کاربری جدید و همچنین برنامه‌ی ارتقای سالانه‌ی ویندوزهاست. در حالی که تبلت کوچک اپل، آیپد مینی با فروشی خوب مواجه است، سوالاتی که پیرامون تبلت‌های 7 و 8 اینچی ویندوز 8 مطرح شده‌اند فعلاً پاسخ مشخصی ندارند. آیا ویندوز 8 در همه نوع صفحه نمایش، از وسایل کوچکی با صفحه نمایش 7 و 8 اینچی گرفته تا مانیتورهای بزرگ عملکرد رضایت‌بخشی خواهد داشت؟ این سوال را ریلر اینگونه پاسخ می‌دهد: «انعطاف و قابلیت حمل ویندوز 8 است که شانس حضوری موفق در بازار نامعلوم آینده را به ما می‌دهد.» با توجه به رشد کروم‌بوک‌ها و علاقه‌ی کاربران به تبلت‌ها، مایکروسافت باید مشکلاتی مثل کمبود فضای ذخیره‌سازی را در تبلت سرفیس پرو و محصولات بعدی‌اش جدی بگیرد و اشتباهی مرتکب نشود تا در نتیجه فروشی خوب داشته باشد.

نظر شما در مورد واسط کاربری جدید ویندوز 8 چیست؟ عملکرد و نحوه‌ی کاربرد ویندوز 8 را چه طور ارزیابی می‌کنید؟



تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, | 14:40 | نویسنده : مهدی
گلکسی اس 4 سامسونگ و باز هم تصویر لو رفته جدید

آخرین تصویر لو رفته از گلکسی اس 4 سامسونگ در حالی امروز در توییتر منتشر شد که در عین فوق‌العاده بودن به شدت ناامید کننده است. طراحی و ویژگی‌های سخت‌افزاری مشخص شده در تصویر نوید یک تلفن از همه جهت عالی را می‌دهند، اما مشکل اینجاست که این تصویر به شدت تقلبی به نظر می‌رسد. با زومیت در ادامه مطلب همراه باشید تا با هم به بررسی بیشتر تصویر بپردازیم.

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می‌کنید، ویژگی‌های سخت‌افزاری مشخص شده در تصویر عبارتند از:

  • صفحه نمایش 5 اینچی +Super AMOLED با رزولوشن 1080p به همراه محافظ شیشه‌ای گوریلا گلس 3
  • پردازنده چهار هسته‌ای و دو گیگاهرتزی Exynos 5450
  • پردازنده گرافیکی Mali T658
  • 2 گیگابایت رم DDR3
  • حافظه داخلی 32،16 و 64 گیگابایتی به همراه ورودی MicroSD
  • دوربین عقب 13 مگاپیکسل و دوربین جلو 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه نسل چهارم
  • دکمه عکس برداری فیزیکی
  • بلوتوث نسخه 5
  • باتری 3100 میلی‌آمپرساعتی

با فرض صحیح در نظر گرفتن این اطلاعات می‌بینیم که بر خلاف شایعات قبلی خبری از پردازنده Exynos 5 octa chip در این تلفن نخواهد بود، همچنین ظرفیت باتری نیز از 2600 میلی‌آمپرساعت گزارش شده به 3100 میلی‌آمپرساعت افزایش یافته است.

اما بدنه فلزی و وجود اسپیکرهای استریو در جلوی تلفن چندان به سبک کاری سامسونگ شباهتی ندارد. از طرف دیگر لوگوی این طرح با فونت متداول سامسونگ کار نشده است (به حرف G در تصویر سمت راست دقت کنید) و همچنین سایه زنی‌ها و نورپردازی تصویر نیز به شکل واضحی غیر واقعی است. و به عنوان تیر خلاص به این تصویر، بلوتوث نسخه 5 ؟!؟ متاسفم، چنین چیزی فعلا وجود خارجی ندارد.

اما با این حال و با وجود غیر واقعی بودن تصویر، امیدواریم که حداقل شاهد بدنه فلزی و دکمه فیزیکی برای عکس برداری در پرچم‌دار بعدی سامسونگ باشیم.

نظر شما درباره این تصویر چیست؟ آیا فکر می‌کنید ممکن است تلفن آینده سامسونگ با این طراحی و مشخصات روانه بازار گردد؟



تاريخ : سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, | 20:37 | نویسنده : مهدی
گلکسی اس 4
گلکسی اس 4

فون‌آرنا اطلاعات تازه‌ای در رابطه با پرچم دار بعدی سامسونگ، گلکسی اس 4 بدست آورده است که نشان می‌دهد، این تلفن در 8 اپریل 2013 یا 19 فروردین ماه 92 معرفی خواهد شد.

انتظار می‌رود محبوبیت تلفن Galaxy S IV بیشتر از اس 3 باشد و این تلفن نزدیک به 50 میلیون دستگاه فروش داشته باشد.

تا اینجای کار مشخصاتی که تایید شده هستند و احتمالا تغییر نخواهند کرد عبارتند از:

  • نام کد: Altius
  • نام مدل: GT-I9500
  • رنگ: سفید / مشکی
  • باتری: 2600 میلی‌آمپر ساعت
  • به همراه کیت شارژر بی سیم

اما شایعاتی دیگری نیز وجود دارند که به حقیقت نزدیک هستند:

  • صفحه نمایش 4.99 اینچ از نوع Super MAOLED با رزولوشن Full HD
  • تراشه 8 هسته‌ای Exynos 5 Octa به همراه گرافیک 8 هسته‌ای Mali-T658
  • حافظه رم 2 گیگابایت
  • دوربین 13 مگاپیکسل با قابلیت ضبط ویدیو 1080p با 30 فریم در ثانیه
  • دوربین جلو 2 مگاپیکسل با قابلیت مکالمه ویدیو با رزولوشن 720p
  • سیستم عامل اندروید 4.2.1

نظر یادتون نره

 



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد
  • اس ام اس عاشقانه
  • آسان گل