تاريخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, | 18:1 | نویسنده : مهدی
دانلود Lock My PC v4.9.2.905 نرم افزار قفل کامپیوتر
در این پست وبلاگ کامپیوتر قصد داریم تا نرم افزار Lock My PC را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. شما با استفاده از این نرم افزار به آسانی میتوانید با فشردن کلیدهای ترکیبی Ctrl+Alt+Del کامپیوترتان را قفل کنید و با خیالی آسوده برای مدت زمان طولانی از کامپیوتر خود دور باشید. فشردن این کلید میانبر حتی سبب قفل شدن موس، مانیتور و درب سی دی رام نیز می شود و تنها فردی که رمز صحیح را داشته باشد قادر به باز کردن این قفل است. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه قفل خودکار است و در زمان هایی کاربرد دارد که کاربر زمان مشخصی را برای نرم افزار تعیین می کند که در صورت کار نکردن با سیستم به صورت خودکار قفل گردد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 

دانلود Lock My PC v4.9.2.905 نرم افزار قفل کامپیوتر

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
قابلیت قفل سریع سیستم تنها با فشردن کلیدهای میانبر یا یک کلیک موس
قابلیت قفل بودن سیستم حتی در حالت safe mode
امکان استفاده از نرم افزار برای استفاده در منازل و یا شرکت ها
خاموش شدن خودکار سیستم در صورتی که برای مدت زمان طولانی در حالت قفل باشد
دارا بودن چند صفحه نمایش مختلف و امکان قرار دادن صفحه نمایش دلخواه برای حالت قفل سیستم
پشتیبانی از چند کاربر
سازگار با ویندوزهای مختلف
و ...

میهن دانلود روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Crack:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Crack از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار کپی کنید. در صفحه ی باز شده Yes را انتخاب کنید. حال نرم افزار را اجرا کنید و نام و کدی را به دلخواه وارد برنامه نمایید تا نرم افزار به طور کامل از محدودیت خارج گردد.



تاريخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, | 17:51 | نویسنده : مهدی
دانلود Shutdown Timer 3.3.4 نرم افزار خاموش کردن سیستم بصورت خودکار
Shutdown Timer نرم افزاری سبک و کاربردی در زمینه خاموش کردن سیستم در زمان های خاص و مشخص شده می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا در زمان های خاص ( زمان هایی را که خودتان تعیین کرده اید )  سیستم را ریست , خاموش , Log Off , Hibernate و غیره کنید. همچنین این نرم افزار دارای بخشی می باشد که شما می توانید سیستم را بر اساس پردازنده و میزان استفاده رم خاموش کنید. در واقع شما می توانید تعیین کنید که وقتی درجه حرارت پردازنده و مقدار فضای رم افزایش یافت سیستم بصورت اتوماتیم خاموش شود. تا فشار زیادی به سیستم وارد نشود. همچنین این نرم فزار ایده مناسبی برای افرادی که دارای خطوط پرسرعت ADSL محدود هستند و می خواهند از دانلود رایگان شبانه هم استفاده کنند نیز می باشد که می توانند به کمک این نرم افزار پس از انتخاب فایل ها برای دانلود ساعت معینی را در نظر بگیرند تا کامپیوتر در وقت تعیین شده خاموش شود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


دانلود Shutdown Timer 3.3.4 نرم افزار خاموش کردن سیستم بصورت خودکار

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
امکان خاموش کردن سیستم
امکان ریست کردن سیستم
امکان قفل کردن سیستم
امکان هایبرنیت کردن سیستم
امکان تنظیم کردن زمان و تاریخ مشخص
امکان استفاده از گزینه های مربوط به شبکه
امکان مشاهده میزان دمای CPU و RAM
و...

میهن دانلود روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Keygen:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Keygen شده و فایل موجود در آنرا اجرا کنید و منتظر پیغام تایید بمانید.

منبع : میهن دانلود

دانلود از لینک مستقیم - 5 مگابایت

رمز: www.mihandownload.com

 



تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, | 19:38 | نویسنده : مهدی

با دانلود این نرم افزار ساده ساده شما می توانید برای هر بازی ترینر درست کنید .اگر با مشکل برخوردید در قسمت نظرات بگویید،راستی بازی را اجرا و بعد در قسمت add task بازی را انتخاب کنید.

لینک دانلود

uplod.ir/q7gltcr2s9wd/Softcows.Quick.Memory.Editor.v5.7.rar.htm

راهنما:

مثال شما می خواهید پول بازی را تغییر دهید اول بازی را انتخاب کرده و در قسمت search value پول را وارد کنید و دکمه سرچ را بزنید،در مرحله دوم از پول خود کمی خرج کنید و دوباره ان را وارد کنید و دو گزینه می اید و ان دو را با هر مقداری که پول  میخواهید ان را وارد کنید .موفق باشید



تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, | 19:2 | نویسنده : مهدی

دانلود نرم افزار ادوبی فتوشاپ سی اس 6 نسخه نهایی - Adobe Photoshop CS6 13.0

برنامه ای استاندارد و حرفه ای برای ویرایش عکس های دیجیتالی
برای اولین بار در تاریخ عرضه فتوشاپ این نسخه به صورت پیش فرض قابلیت تایپ فارسی دارد!

می توان گفت فتوشاپ قویترین، حرفه‌ای ترین و پرطرافدارترین نرم افزار گرافیکی دنیاست که حتی افرادی که در زمینه طراحی و گرافیک کامیوتری هیچ تخصصی ندارند نیز نام آن را می شناسند و تا حدودی با آن آشنایی دارند. شرکت ادوبی بار دیگر نسخه جدیدی از این نرم افزار را با رفع معایبی که در نسخه های قبلی وجود داشته وهمچنین افزودن قابلیت های جدید منتشر نموده است.
Adobe Photoshop CS6 تازه ترین نسخه از فتوشاپ است  که شامل بیش از ۶۵ امکان و قابلیت جدید، رابط کاربری تازه و بهبودهایی در استفاده از سخت افزار به منظور ویرایش سریعتر عکس ها در محیط برنامه می باشد. رابط کاربری فتوشاپ هم برای کاربرد بهتر، تغییرات فراوانی پیدا کرده است. پس زمینه و محیط کار آن به صورت پیش فرض سیاه شده و آیکون ها و منوهای دست و پا گیر کمی جمع و جورتر شده و از سر راه کنار رفته اند. به نظر خود کارکنان شرکت ادوبی این کار بخاطر این است که با رنگ تیره خستگی چشم کمتر و تمرکز و حواس بر روی طرح و کشیدن براش بیشتر میشود. البته ناگفته نماند که در بخش تنظیمات، قسمت تغییر رنگ محیط نیز وجود دارد. حتی مراحل نصب هم دوباره سازی شده است.
در نسخه ی جدید و در پنل لایه ها بخشی با عنوان نوع لایه (Kind) وجود دارد. این ویژگی لایه ها را بر اساس نوع، نام، اثر، رنگ، نوع، حالت آن ها مرتب سازی می کند .این حالت برای زمانی که شما یک پروژه ی زیاد با لایه های مختلف دارید بسیار مناسب است. همچنین شما می توانید لایه ها را بر اساس پارامتر های خود مرتب کنید.
ابزار ریمیکس در این برنامه مانند پیچ و مهره کار می کند و می توان با بکارگیری آن هر شی را از قسمتی از عکس کپی کرده و با حفظ پس زمینه و تکرار درست پترن ها ی مربوطه، آن را در مکانی دیگر از عکس قرار داد. علاوه بر این قابلیت های سه بعدی به طرز عجیبی تغییر کرده اند.
در فتوشاپ سی اس ۶ یک منوی جدید با نام Type اضافه شده است که شما در آن می توانید ابزارهای مربوط به قابلیت های سه بعدی را ببنید. که یکی از گزینه های مهم آن گزینه Extrude to 3d که به سه بعدی کردن اجزا خواهد پرداخت.
در نسخه ششم این نرم افزار، ویرایش ویدیویی که ممکن است شما در فتوشاپ CS5 اصلاً آن را ندیده باشید، تبدیل به یکی از بخش های اصلی برنامه شده و امکانات ویژه ای را دارا می باشد.
ابزارهای برش جدید، قابلیت جستجوی لایه ها، بازیابی خودکارو ... به فتوشاپ اضافه شده اند و از ویژگی های پرکاربرد افزوده شده نیز می توان به مواردی که ذکر خواهد شد اشاره نمود. طرفداران خطوط نقطه ‌دار در برنامه Illustartor می‌توانند از این پس در PS CS6 هم از ابزارهای وکتوری استفاده نمایند.
در نسخه جدید فتوشاپ واحد پردازش گرافیک (GPU)، موجب افزایش محسوسی در سرعت ویرایش با فیلتر Liguify شده است. این فیلتر یکی از متداول ترین فیلترهایی است که در فتوشاپ مورد استفاده قرار می گیرد و به کاربر این امکان را می دهد تا پیکسل های تصویر را خمیده کند بدون اینکه از کیفیت آن کاسته شود.
یکی دیگر از ویژگی‌های مهم نسخه جدید فوتوشاپ، ذخیره پشت زمینه (Save background) نام دارد که به کاربر اجازه ویرایش دیگر فایل‌ها را هنگام ذخیره کردن یک فایل بزرگ بدون تداخل می‌ دهد.
بزرگترین سایز قلم در CS6 برای بعضی از ابزار‌ها افزایش یافته و منو‌ها به طور کلی نرم تر و دسترسی به آنها ساده تر می باشند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Photoshop CS6:
- رابط کاربری تیره بمنظور خستگی کمتر چشم و تمرکز بیشتر کاربر
- افزوده شدن بخشی با عنوان نوع لایه (Kind)، در پنل لایه ها
- افزایش قابلیت های ویرایش ویدئویی
- فضاهای کاری بیشتر (Workspace)
- سه بعدی کردن اجزا به راحتی
- افزوده شدن فیلتر تازه ی DeBlur
- کار با خطوط نقطه دار و ابزارهای پرکاربرد در استف5اده از وکتورها
- افزایش سایز برخی از قلم‌ها به 5000 پیکسل
- اسلایدر تنظیم روشنایی و کنتراست در حال کار کردن در Texture
- نمایش نمونه سایز‌ها برای ابزار‌های Eyedropper
- حالت جدید برای Eyedropper برای انتخاب لایه جاری
- پشتیبانی از فرمت BIGTIFF
- خوانده عکس‌های استریو معمول مانند JPS و PNS
- اضافه شدن منو‌هایی که با آن ها می‌توان تاثیر لایه‌ها را یافت
- اضافه کردن تولتیپ به لایه‌ها
- قابلیت تغییر رنگ برچسب لایه‌های چندگانه
- ابزار جدید به منظور ویرایش عکس‌ها با فرمت RAW
- و ...


 
حجم فایل: 1390 مگابایت

دانلود بخش اول | دوم | سوم | چهارم
دانلود کرک (به تنهایی)

رمز فایل: www.persiangfx.com
منبع:www.persiangfx.com



تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, | 18:53 | نویسنده : مهدی

در قسمت power option از صفحه باز شده شاخه sleep را گشوده و از زیرشاخه ای Allow hybrid sleep گزینه settings را به off تغیر داده و OK را کلیک کنید. حالا شما میتوانید گزینه اضافه شده Hibernate را در استارت منو ببینید.



تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, | 11:14 | نویسنده : مهدی

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.1.0 برای PC

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.1.0 برای PC


بالاخره نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars جنگ ستارگان (استار وارز) برای PC کامپیوتر منتشر شد. یک پرنده خشمگین چگونه می تواند یک شمشیر نورانی در دست بگیرد، در حالی که هیچ دستی ندارد! همانگونه که بازی angry birds space انقلابی در بازی انگری بردز بود، این بازی هم انقلاب عظیمی در این بازی ها به راه انداخته است. به نظر می رسد پس از انتشار بازی های الکس شگفت‌انگیز و خوک‌های بد، این بار قرار است پرندگان خشمگین در لباس جنگ ستارگان به مبارزه با خوک ها بروند.

در این بازی شما مانند فیلم جنگ ستارگان بازی خواهید کرد به صورتی که در این بازی پزندگان با شکل و شمایل جدیدی ظاهر میشوند و با پوشیدن عبایی مشکی و یا در رنگهایی دیگر با سلاحهای جدیدی درون بازی که تا به حال در سری های قبلی این بازی ندیده اید شاهد خواهیم بود. در این بازی شما با تفنگ های لیزری عجیب و غریب امپراتوریهای ساخته شده توسط خوک های بد بازی را نابود می سازید که این نابودی با انفجاری مهیب همراه است که بازی زیبایی را برای شما به نمایش میزارد.
شواهد امر نشان می دهد پرنده قرمز محبوب انگری بردز، در لباس Luke Skywalker (شخصیبت بسیار سر شناس مجموعه فیلم های جنگ ستارگان) ظاهر خواهد شد،که یک شمشیر نوری(Lightsaber) در دست دارد و لباس Jedi ها را نیز بر تن کرده است. شما هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 کرک جدید اضافه شد …

 

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.1.0 برای PC

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.1.0 برای PC

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.1.0 برای PC

 

 

The gameplay will be far , far away from galaxy . Though the gameplay , i mean the style in which the game is played is just similar to Angry Birds Space game , Just one big change has been introduced except the different levels and that’s the new birds . The old birds are now transformed into new ones with some great powers which will surely make the user addicted to this game . You can read the transformation of old birds into new ones below .The game comes with brand new 80 levels in iconic locations like Tatooine and the Pig Star

Red bird playing the role of Young Jedi, Luke Skywalker . Angry Luke carries a Lightsaber (light sword) which carries a power to cut through the blocks . It is pretty interesting to note that for the first time Red bird is gifted with a power
Chuck ( Yellow Bird) will be transformed into handsome Han Solo .He carries a laser beams with which he shoots laser beams to destroy the pigs and structures
Terence (Big Brother) will play the role of Han’s trusted side kick Chewy. As usual this bird is very lazy and fatty , He comes with a brute force which can destroy any structure in his way

Stella (the cute Pink Bird) is our damsel in distress, the lovely Princess Leia . The Pink bird comes with Tractor beam which attracts and pulls he objects towards her down
Matilda (the White Bird) is 24 carat gold , playing C-3PO. The bird explodes with a single tap and sends the residual metallic parts forward . The residual metallic parts are very powerful (strong) and can destroy any structure , pig in their way
Bomb (the Black Bird) is Jedi Master Obi-Wan Kenobi .The Black bird explodes with a tap and pushes all the objects in his path away from him

 

آموزش نصب

-     ابتدا بازی رو نصب کنین.

-     سپس توسط فایل پچ (موجود در فایل دانلودی) به محل بازی رفته و بازی رو پچ کنید. یعنی وقتی پچ رو اجرا کردین ، به مسیر نصب بازی رفته، مثلا به مسیر زیر
D: -> Program Files -> Rovio -> Angry Birds Star Wars -> AngryBirdsStarWars.exe

بروید و بازی رو انتخاب (پچ) کنید. (اگر از ویندوز ۷ استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch باید بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)

-    سپس یک کد دلخواه مثل THET-ALEV-LEFR-USWO وارد نمایید و از بازی لذت ببرید.

-    دقت کنید در حین وارد کردن رمز متصل به اینترنت باشید.(یعنی ارتباط شما با اینترنت برقرار باشد یا کانکت باشید)

-    دوستانی که با مشکل ارور OpenGL روبه رو هستند ، باید کارت گرافیک خود را آپدیت کنند .

 

-    اگر در هنگام پچ کردن با ارور patch failed ممکن است دارای شرایط زیر باشد:

۱.   ممکن است بازی در حال اجرا باشد.

۲.   بازی از قبل پچ شده است.

۳.  ورژن پچ با ورژن بازی یکسان نیست.

۴.  یا در هنگام پچ کردن در پنجره مورد نظر، فایل اجرایی بازی رو انتخاب نکردین!

 

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.1.0 برای PC فرمت: EXE

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.1.0 برای PC حجم: ۶۳.۵ مگا بایت

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.1.0 برای PC دانلود: دانلود مستقیم | لینک کمکی

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.1.0 برای PC دانلود: دانلود پچ جداگانه

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.1.0 برای PC رمز: www.yasdl.com

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.1.0 برای PC منبع: یاس دانلود



تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, | 11:11 | نویسنده : مهدی

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند.

استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست. 

 

Adobe Flash Player پلاگین نمایش فایل فلش برای مرورگرها Adobe Flash Player 11.4.402.287

 

 

 

 

 

** دانلود برای مرورگر Internet Explorer و دیگر مرورگرها نظیر کروم ، فایرفاکس ، اپرا و…

 

password پلاگین نمایش فایل فلش برای مرورگرها Adobe Flash Player 11.4.402.287رمز فایل: www.downloadha.com

download پلاگین نمایش فایل فلش برای مرورگرها Adobe Flash Player 11.4.402.287 لینک دانلود – 18.7 مگابایت لینک کمکی

منبع :www.downloadha.com



تاريخ : شنبه 9 دی 1391برچسب:, | 9:58 | نویسنده : مهدی

دانلود DirectX 11 برای افزایش گرافیک بازی شما

 

دو پلتفرم مختلف DirectX 11 و Open GL در نسخه جدید خود دنیایی از امکانات را برای تولید کنندگان بازی‌های رایانه ای به همراه آورده‌اند که هم اکنون امکان استفاده از DirectX جدید برای افزایش گرافیک بازی شما از طرف کمپانی مایکروسافت محیا شده است. در این نوشته از تورتک نگاهی کوتاه به امکانات جدید گرافیکی این برنامه می‌اندازیم و در پایان نیز با استفاده از لینک دانلود تهیه شده می‌توانید به راحتی اقدام به دانلود و نصب این نسخه بر روی سیستم خود کنید.

 

بررسی قابلیت موزاییک کاری در DirectX 3D 11

اگر به بازی‌های رایانه ای علاقه دارید و همیشه جدیدترین شاهکار شرکت تولید بازی را تهیه کرده و آن‌ها را بازی می‌کنید بعید تا کنون از بازی Grand Theft Auto V، Metal Gear Solid: Rising، Resident Evil: Operation Racoon City، Diablo 3، The Elder Scrolls V: Skyrim و Assassin creed را امتحان نکرده باشید. اما نکته مشترک در میان تمام این بازی و تقریباً تمام بازی‌های جدیدتری که بعد از این بازی‌ها به بازار آمده‌اند امکان استفاده از قابلیت موزاییک کاری ( Tessellation ) در DirectX 11 است. البته اگر از نسخه های قدیمی این نرم افزار نیز بر روی ویندوز سیستم خود بهره می‌برید تمامی این بازی‌ها در سیستم شما قابل اجرا هستند اما با این حال اگر تنظیمات گرافیکی آن‌ها را حداکثر نیز انتخاب کنید باز هم توانایی مشاهده بسیاری از گرافیک و تصاویر خیره کننده در این بازی‌ها را ندارید.

طبیعی سازی تصاویر با DirectX

اما اگر بخواهیم به زبان ساده امکان موزاییک کاری را بررسی کنیم باید بگوییم در نسخه جدید DirectX هر یک از اشیای که توسط توسعه دهندگان آن بازی به عنوان یک شیء قابل موزاییک کاری انتخاب شده باشد به هزاران تکه کوچک‌تر تبدیل می‌شوند که پس از انجام این مرحله و تنظیم خودکار ارتفاع هر بخش از اشیاء شما تصویر کاملاً طبیعی‌تر و با نورپردازی بهتر را خواهید دید. البته این روند به هیچ عنوان روند جدیدی در طراحی بازی‌های رایانه ای نیست اما محدودیت موجود در نسخه قبلی DirectX و البته سخت افزارهای گرافیکی باعث می‌شد که در هنگام موزاییک کاری اشیاء توانایی استفاده از قطعات کمتری وجود داشته باشد و همچنین به این دلیل که وظیفه طراحی تمامی این جزئیات به عهده طراح بازی بود معمولاً برای کاهش حجم بازی نهایی و صرفه جویی در وقت توسعه دهندگان به استفاده از تکنیک ساده تری مانند سایه زنی اشیاء بسنده می‌کردند.

دانلود مایکروسافت directx

اما علاوه بر اینکه قابلیت Tessellation تصاویر را در بازی‌های رایانه ای خیلی طبیعی‌تر می‌کند مانند تصویر بالا امکان ساخت اشیاء با جزئیات بیشتر بر طبق تصویر انتخاب شده برای آن‌ها به صورت خودکار در این نسخه وجود دارد که همان طور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید توانایی تبدیل اشیاء شگفت انگیز را به توسعه دهندگان بازی‌ها می‌دهد.

توجه داشته باشید با اینکه روند Tessellation در DirectX 11 یک روند خودکار است اما برای جلوگیری از به وجود آمدن خطاهای گرافیکی امکان سفارشی سازی اشیاء و تعیین پارامترهای مختلف برای هر یک از آن‌ها نیز در این نسخه گنجانده شده است و این قابلیت به هیچ عنوان از خلاقیت تیم طراحی نمی‌کاهد.

 

بررسی چند نمونه عملی در استفاده از نسخه جدید

اما برای اینکه با تفاوت استفاده از نسخه DirectX 10 با نسخه جدید یعنی DirectX 11 آشنایی پیدا کنید در تصاویر زیر چند نمونه از اجرای بازی‌های رایانه ای را با این دو نسخه مشاهده می‌کنیم. البته توجه داشته باشید تصاویر بدست آمده تنها به دلیل استفاده از قابلیت موزاییک کاری و یا همان Tessellation در نسخه جدید نیست بلکه در نسخه جدید مجموعه ای از امکانات برای خلق تصاویر با کیفیت‌تر اضافه شده است.

بازی Directx 11

پیشنهاد می‌کنیم در کنار استفاده از آخرین نسخه این نرم افزار در ویندوز خود از آخرین نسخه درایور کارت گرافیک خود نیز استفاده کنید تا در صورتی که حتی امکانات سخت افزاری مورد نیاز برای استفاده از قابلیت DirectX 11 در کارت گرافیک شما موجود نبود از سرعت و کیفیت بهتر بازی‌ها با استفاده از این نسخه و بهینه سازی‌های الگوریتم‌های قدیمی لذت ببرید.

 

دانلود DirectX 11 از سایت مایکروسافت

تحجم فایل: 43 مگابایت

سازگاری: امکان استفاده از این نسخه در 7 و 8 وجود دارد. (توجه داشته باشید که برای ویندوز XP و ویستا نسخه‌هایی در اینترنت از این نسخه به صورت غیر رسمی انتشار یافته است که تمامی آن‌ها تا کنون DirectX 9 بوده و در کنار خود ویروس و تروجان به سیستم شما وارد می‌کنند. پس تنها از سایت رسمی مایکروسافت با استفاده از لینک زیر دانلود کنید)

لینک دانلود: DirectX 3D 11

 
 

 



تاريخ : چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:, | 12:26 | نویسنده : مهدی

نرم افزار pdf factory نرم افزار ایجاد فایل pdf است.

بعد از نصب  در قسمت پرینتر ها قرار می گیرد و شما برای ساخت pdf باید فایل مورد نظر را پرینت بگیرید.

نظر یادتان نرود

فایل با حجم 3mb

uplod.ir/aniy8u99nq29/FinePrint_PdfFactory_Pro_3.52.rar.htm

 



تاريخ : دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, | 20:50 | نویسنده : مهدی

 

 دانلود : حجم 258 مگابایت با لینک مستقیم

رمز فایل : www.sourcegozar.com
  منبع: سورس گذر



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد
  • اس ام اس عاشقانه
  • آسان گل