بررسی تبلت VivoTab RT ایسوس با ویندوز RT (منبع زومیت)
تاريخ : سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, | 20:15 | نویسنده : مهدی
VivoTab RT
VivoTab RT Zoomit.ir

مایکروسافت بالاخره با انتشار ویندوز RT بصورت جدی وارد نبرد در بازار تبلت‌ها شد. سیستم‌عاملی که از نظر شکل و شمایل ظاهری با ویندوز 8 مو نمی‌زند و بسیاری از امکانات جذاب و کاربردی آن را نیز در اختیار دارد. مایکروسافت به همراه ویندوز RT، تبلت سرفیس را نیز روانه بازار کرد اما علاوه بر این تبلت، محصولات دیگر مبتنی بر سیستم‌عامل مایکروسافت نیز وجود دارند که در برخی از موارد بهتر از سرفیس عمل کرده و امکانات دوست داشتنی دارند. یکی از این محصولات تبلت VivoTab RT ایسوس است، محصولی خوش ساخت، زیبا و از همه مهمتر مبتنی بر ویندوز RT که در این مقاله به بررسی تخصصی آن می‌پردازیم و نقاط مثبت و منفی آن را بر می‌شماریم. پس با زومیت همراه باشید.

ایسوس یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان تبلت‌های اندرویدی است و محصولات متنوع این شرکت از خانواده ترنسفورمر مانند Transformer Pad Infinity همواره جزو برترین‌های اندروید به شمار می‌روند. یکی از مهمترین مزایای تبلت‌های 10 اینچی اندرویدی ایسوس قابلیت تبدیل آنها به نت‌بوک است که به لطف داک فیزیکی کیبرد که دارای باتری داخلی نیز می‌باشد، میسر می‌شود. حال ایسوس تمام تجریبات خود در تولید تبلت‌های تبدیل شدنی را به دنیای ویندوز 8 وارد نموده و ماحصل آن نیز VivoTab RT با سیستم‌عامل ویندوز RT است.

ویووتب آرتی از نظر شکل و شمایل ظاهری شباهت زیادی به Infinity دارد و حتی کی‌برد داک آن نیز شبیه به همان محصول است اما با این تفاوت که VivoTab باریک‌تر و سبک‌تر به نظر می‌رسد. ایسوس قیمت گذاری مناسبی را نیز برای این تبلت در نظر گرفته و نسخه 32 گیگابایت آن را به همراه داک صفحه کلید با قیمت 599 دلار به فروش می‌رساند که البته این تبلت در بازار کشور به همراه گارانتی دو ساله شرکت آوات با قیمت حدود 2.4 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

برای ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید

pc-reshte.loxblog.com/page.php

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • اس ام اس عاشقانه
  • آسان گل